Fransväska?

Oj vad klockan börjar bli mycket, tiden bara rinner iväg!! Vissa dagar går bara så snabbt, man hinner inte med helt enkelt. Känns som att man just stigit upp, och nu ska man sova igen.. men det är rätt mysigt att krypa ner i kojja. Tanken på att vakna av väckarklockan imorgonbitti är däremot inte lika lockande....

Idag har jag jobbat, ätit middag hos farmor och farfar och sett melodifestivalen :) Men det här med melodifestivalen, gud så drygt att dom skulle sjunga om låten efter kvartsfinalen, man hade ju just hört låten, en repris hade räckt gott och väl! Då var det ju tur att man kunde slå över och se lite Mr.Bean, haha! Han är för rolig, helt galen!

Jag har funderat på att införskaffa en fransväska, tycker faktist att det är riktigt fint, hmmm.. jag ska nog köpa en, ja! Ska bara hitta den rätta, har spanat in denna från Lindex för 199kr, helt okej!! Men vi får se, ska spana vidare :) Men först måste jag ta mig tid att köpa Ipoden, Frida ta dig i kragen!!



Ska sova så jag orkar upp och jobba imorgon! Jobbar 10-16 och sen ska jag åka och sola (ser ut som ett albino) och efter det ska jag träna, jippi!! Måste plugga sen på kvällen men det behöver jag inte tänka på nu, säger bara det, den dagen den sorgen ;)

Natti natti

(Frida) ♥




Kommentarer
Postat av: Erika

sv: visst var dem :P

2009-03-07 @ 23:37:36
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: B3tty

Bra! Jag har lagt upp dig också.

2009-03-08 @ 04:35:39
URL: http://b3tty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0