Träning

Hej hopp!
Har varit och tränat, gud så skönt det var! Jag körde step dance och sedan lite kondition så ikväll har jag bränt kalorier kan jag lova ;) Eller bränt bort kalorierna som fanns i prinsesstårtan jag åt idag, jag åt inte en hel men en rätt så stor bit, den var supergod, värd varje kalori! Men nu drar jag mig bara för att hoppa in i duschen, blev så sjukt trött nu så skulle helst bara vilja krypa ner i kojjan.

Jag tror faktist att jag fick lite större muskler efter träningen (man kan ju hoppas i alla fall)! Men det är verkligen kul att träna, det är livet på en pinne! Man får en så fruktansvärd kick av det!
Men duschen kallar så är bäst att jag skynda mig, vill vara pigg imorgon :)

God natt och sov så gott alla rosenknoppar och smultronkartar!
(Frida) ♥

Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

sv, tack tack sötnos! :) söt header

2009-03-19 @ 21:55:31
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Det är jättegott! Gillar du lax annars? Och avokado? Det är mina favoriter i lax...



Min kompis trodde att det ksulle vara äckligt med sushi, men hon kan inte leva utan det nu =)



Men det måste vara nåt ställe som gör bra sushi, annars äter man nog aldrig det igen!!!

2009-03-19 @ 23:29:56
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Tess

Gillar du inredning? husbygge?

kika då in hos mej har idag lagt upp nya bilder på vårat hus å inredning..

kika även i kategori huset i bloggen för att se vårat biorum badrum sovrum etc...

för dej som vill bli lite inspirerad



ha en toppendag



kram

2009-03-19 @ 23:43:57
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0